welcome to

Thursday, February 25, 2010

kebosannan melanda pekan jiwa ku





AsSaLaMuAlAiKuM KaTe bIcArA dI mUlAkN, mEnYuSuN kAtE DeNgAn PeRkEnAlAn, KiAmBaNg NaMe DiBeRi Di KaMpUnG hAlAmAn, SeNaNg Di PaNgGiL fAmOuS lAgI. kepada kawan~kawan yang telah menganali saya jangan lah bersombong diri, sifat saya peramah orang nye jangan terkejut bila saya memangangil atau meyapa, niat saya hanya untuk berkawan dan bukan mencari lawan, hidop saya tidak menghiraukan                                     kate~kate orang yang cuba menjatuhkan maruah saya, saya tidak kuat tetapi boleh buat barang sesiapa yang menganggu keturunan saya, cinta hanya akan datang bila kite mencari tetapi tidak bermakne jika kita mengedik, dunia penuh cabaran yang harus kita tempuhi dengan sabar dan tabah, mari berbakti kepada dri sendiri untuk mempertahankan keturunan dan keagamaan.. sayangi diri anda sebelum anda menyayangi orang lain..
... wasalamualaikum......  

No comments:

Post a Comment